Cum ti se pare blogul?

vineri, 6 ianuarie 2012

Semnal de alarma: Stupid people detected !!! X_X

          Am o mare nedumerire la categoria "a intelege pe altii" si anume: De ce insistati pe un lucru de care nici macar nu stiti CE inseamna ?!?! Cred ca a venit randul meu sa spun " DOCUMENTATI-VAAA" dar nici asa nu cred ca o sa am un succes. Persoana in cauza ( fie ca este o "ea" sau un "el") are probleme grave sa inteleaga pe ceilalti. Ba mai mult... pune, "afise" cu diverse teorii false ( eronate sau cum vreti voi sa le ziceti) pe care le dezvolta exceptional si, care nici macar nu le intelege in speranta ca o sa fie apreciata.
          Te intreb foarte clar: Ce scop au aceste demersuri?? Ce urmaresti?? Ce probleme existentiale ai de reeactionezi in modul asta?? :)):)) Daca ai fi singur / singura pe lume te-as intelege, dar asa... OMG!!
         Inainte sa critici pe altii, analizeaza-te. Dar cu cine sa te intelegi in momentul in care acel cineva nici nu te asculta. Initial cand am citit acel articol m-a bufnit rasul dar dupa mi-am dat seama ca acel om are probleme cu "ridichea".
          Acest articol nu face decat sa incerce sa trezeasca o anumita persoana din "somnul" in care a picat acu' mai mult timp, de aceea nici nu dau nume. Persoanele in cauza ar trebui sa se simta dar stiu ca nu o vor face
         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu