Cum ti se pare blogul?

vineri, 3 iunie 2011

Lumina...

Vad o lumina, o vad de departe, departe intr-un intuneric, intuneric ce-mi inconjoara sufletul, suflet inghetat de absenta iubirii, iubire ce-odata a fost martor, martor mincinos al fericirii , fericire aruncata-ntro chiuveta, chiuveta ce s-a spart de insuportabila durere, durere care-a secatuit mii si mii de inimi, inimi dezbinate ale pierdutilor oameni, oameni orbiti de absenta luminii.....

<cn stie.... cunoaste><joc de cuvinte :) >

- pentru o prima incercare...eu zic ca e bine

6 comentarii:

  1. E a doua oara cand o citesc si m-a facut sa plang. Iti jur ca textul asta e mirific! "Intuneric luminat"..... E trist, il inteleg, il simt, nu as putea sa-ti las un comentariu in care sa adaug ceva la el.. si ma sti ,carcotasa de meserie..
    Bravo! Sunt mandra de tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e superba...pur si simplu SUPERBA:O3...bravo...sincer si eu sunt mandru de tine:...crd ca ti-ai gasit talentul;)>:D<...dar ttsi e cam trista "sursa" talentului tau...daca ma intelegi:-<...in fine...ideea e ca e minunat;)

    RăspundețiȘtergere
  3. *minunat adica ce ai scris acolo, si de ce nu...posibilul talent;)...ca sa nu se inteleaga gresit:D

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos,sincer am ramas uimita.incearca sa abordezi si niste subiecte mai vesele,in rest..no more words.felicitari si bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  5. ms mult...imi pare rau k postarile apar rar...dar...asta e..

    RăspundețiȘtergere