Cum ti se pare blogul?

luni, 27 iunie 2011

Marea crizaaaa " martie 2012"

Uramarind un topic de pe un forum pe softpedia al carui subiect este neglijabil, am observat ca discutia derviva destul de brusc intr-o polemica despre 21-03-2012 <daca nu ma insel> sau martie 2012. :|
Frate...ce naiba e cu disperarea asta generala?!?!?!?! Bine .. pentru astia care tttoooooottt cred ca pe data aia vine un super-cutremur, giga-tsunami sau mega-furtuna electromagnetica ar fi un motiv de panica sau ceva mai mult. DAR FRATZILOR, avem mijloace tehnologice astfel incat (daca nu sa stopam) sa prevenim macar aceste dezastre. Ati vazut ca de fiecare data cand un asteroid se apropie noi stim cu cel putin 1 saptamana inainte!!!! Pentru ca avem cu ce!! Doar pentru k cine stie ce nebun a zis k in 2012 o sa se termine cu noi, trebuie sa se arunce omenirea in isterie?????
 Daca aveti ceva impotriva cu teoria mea aveti mai jos ramura de comentarii... dar cred ca o sa-mi impartasiti ideea !  Si chiar daca ar fi ceva concret NU imi DORESC sa stiu cu mai mult de o luna inainte... Prefer sa ma bucur de astea cateva luni care le-as mai avea dacat sa stau sa ma plang ca vine sfarsitul lumii....:-L..
Ironic fiind Cea mai mare chestie o sa fie, isteria provocata probabil inainte de eveniment! (Ca dovada acu cateva luni cand s-a mai aruncat o astfel de bomba de un preot care a castigat la bani din donatii de nu mai avea conturi in banca). in acelasi timp (citand de pe un site) "Potrivit mayasilor, anul 2012 nu va fi sfarsitul lumii, ci momentul cand adevarul ne va fi revelat. Toate aceste schimbari dramatice vor avea efecte serioase si asupra ADN-ului uman, care va fi suferit o reprogramare si va fi imbunatatit, avand 12 spirale in loc de doua. Oamenii vor depasi tehnologia, asa cum e cunoscuta azi si va avea loc o trecere rapida prin dimensiunea a patra si intrarea in cea de-a cincea." What??? Sa-l vad eo pe ala care vine sa ma reprogrameze pe mine....ca cred ca ii reprogramez eu functiile vitale la 0 -- chiar negative   :)))))  -- ~~Gluma la partea cu resetatul ~~
Pentru mine, ziua de 21 martie 2012 nu cred ca o sa fie altceva decat una normala de miercuri, cand o sa ma scol la 06:15 o sa ma spal, imbrac, mananc si plec la liceu unde o sa ma intalnesc cu colegii care o sa stea cu nasurile turite de geam, uitandu-se dupa vreun eventul asteroid care sa le cada in cap, si care o sa tremure la fiecare avion care vrea sa aterizeze pe Baneasa.

P.S. Daca are cineva o teorie proprie care este mai relevanta ...sa mi-o explice si mie !!

9 comentarii:

  1. mda...din pacate lumea se afla intr-un proces de "self-destruction"...eu asta zic ca-i faimosul 2012...oricum nu prea au leg.Ideea e ca printre oameni se creeaza un efect de turma, adica: daca unu zice ca o masina-i albastra, toooti vor urla ca toate masinile sunt albastre; exact si aici, unu a zis ca e sfarsitul lumii, acum toti zic acelasi lucru. In fine, dracu stie ce va fi:-??...daca e sa vina macar sa nu ma prinda facand lego=))=)), glumeam:P

    ps: frumoasa postarea;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Albert, eo te F grav pt k ii insulti grav pe mayasi. Oricum, asa e. Am o postare despre asta: http://madness-attracts-me.blogspot.com/2010/11/in-cautarea-unei-lumi-fara-timp.html citeste-o. Eu cred, ca sa nu par aiurea sa zic 'stiu' k se va face o shcimbare. E vorba de bvenzi magnetice si atunci va fi timpul ca Pamantul, Sist Solar, defapt Soarele in sine sa intra intr-o alta banda magnetica. Citeste-mi postarea si trezeste-te. Da, nu vin mega uragane sau kkturi de genul, dar omul clar va fi shcimbat. Nu stiu daca 12 spirale in ADN, n-am idee, dar oricum omul VA FI schimbat CLAR si intr-adevar cred ca, poate nu cat ai clipi, dar in putin timp de la aceasta trecere a Soarelui se vor schimba si nebuniile astea cu tehnologia, nu vom mai avea nevoie. Defapt, zic eu, vor fi scoase la iveala abilitati ale omului care sunt si acum la dispozitia noastra, doar ca nu le foloseste (aproape) nimeni, de ex telepatia, telechinezia etc. Bun, ma lamurit-o, deci nu ii mai insulti pe mayasi.
    Iar bou ala kre a zis k SFARSITUL LUMII este probabil un barbat cu minte de copil handicapat la balonasu numit cap. Nu e sfarsitul lumii, e un nou inceput.
    Te-am pupat!

    RăspundețiȘtergere
  3. wow, mai spart! The main ideea e k nu ti-am insultat nici un mayas ! Ma iau d ala kre atenteaza la viatza mea! Nam chef sa ma trezesc mort cu 7 maini si 40 d picioare ! Si al 2-lea rand! S-A INVENTAT MESSUL, MOBILUL SI TEHNOLOGIA EVOLUEAZA ! Dc am nevoie de telepatie kre krd k oricum ar fi...whatever (sceptic ). In orice kz ... Vorbele st d prisos! wow, mai spart! The main ideea e k nu ti-am insultat nici un mayas ! Ma iau d ala kre atenteaza la viatza mea! Nam chef sa ma trezesc mort cu 7 maini si 40 d picioare ! Si al 2-lea rand! S-A INVENTAT MESSUL, MOBILUL SI TEHNOLOGIA EVOLUEAZA ! Dc am nevoie de telepatie kre krd k oricum ar fi...whatever (sceptic ). In orice kz ... Vorbele st d prisos!

    RăspundețiȘtergere
  4. dc a dat dublu post?dc a dat dublu post?

    RăspundețiȘtergere
  5. Nush dc. Dar in fine. Nu o sa ai 7 maini si 40 de picioare. Iar telepatia e un lucru f bun ;) C'ya

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa mine, Albert are dreptate. Zvonul asta ca vine sfarsitul lumii baga pe toata lumea in disperare. Cert este ca lumea se si gandeste ca daca, Doamne fereste, vine sfarsitul lumii, trebuie sa ne pregatim. Asa ca eu nu-mi fac griji, pentru ca stiu ca Americanii sau Japonezii au deja pregatit ceva care sa ne salveze.

    RăspundețiȘtergere
  7. mda! Mersi pt aprecierimda! Mersi pt aprecieri

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevarul din spatele acestor lucruri este ca centrele Japoneze de fizica (cum e la noi Institutul National de Fizica a Pamantului in frunte cu boul ala de Marmureanu care ne minte pe toti in fatza cu faptul ca nu vine nici un cutremur) au stiut ca o sa vina un cutremur de pana in 8 grade, pentru care ar fi fost pregatiti. Populatia nu a fost informata de acest lucru, si uite ce a iesit.

    RăspundețiȘtergere