Cum ti se pare blogul?

luni, 14 noiembrie 2011

Busy..

Am intrat cu cea mai mare viteza in....TEZE...:| !! Nu mai am timp nici sa imi trag sufletul. Prima teza o avem miercuri (16.11) la ...fizica, si urmeaza alte 3 saptamani de foc ultima fiind pe 3 decembrie. Semestrul asta a trecut foarte repede ( asa e cand guvernantii nostri se gandesc ca nu au ce face prin parlament si mai baga vreo reforma tampita prin care ne face semestrul II de 2 ori mai mare decat I ) . :-?? Acuma asta e... bagam viteza.. macar sa pot sa ma relaxez si eu dupa .... sa mai scriu ceva ca pe aici nu am mai scris pentru ca nici nu am avut timp ( si nici conditiile necesare) "sa execut" aceasta activitate. Acuma.. vad eu cand mai am ceva timp sa completez "multele postari nefinalizate" ce sunt la ramura de schite..:)). See Ya' ..;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu